21. mai 2013

Pinse og Instagram

Bloggen forsømmes for tiden... Instagram tar over... Det er så lett å knipse et bilde og publisere på Instagram - ingen opplasting av bilder og tekster som skal skrives - kun øyeblikket som foreviges. MEN, jeg skal ta meg i nakken og bli litt flinkere her inne igjen. Nå som ferien nærmer seg, vil det nok bli mest aktivitet på Instagram. Følg meg gjerne på @annesmuscari. Profilen er foreløpig lukket, men jeg åpner den gjerne for deg som har lyst til å følge meg :)
 
Tradisjonen tro, pakket vi alle i bilen og dro på vår årlige vårtur til min mors barndomshjem, en gård ved Kaupanger, Sogn og Fjordane. Denne gangen ble det Pinsehelga. Her er vi nesten fremme, må bare ta en ferge først.
 
Gård er gøy! Lam som skal mates og  opp til flere traktorer å leke med. Her er det han i Midten som leker gardbruker. En ordentlig kjøretur ble det også (i en litt nyere utgave av arten).
Eidet, yndet badested rett nedenfor gården:
Jeg vet ikke hva som skjer, men guttene har begynt å våkne før fuglene ...
Derfor noen bilder fra vår morgentur kl. 07.00:
Jeg vil også være med...
 
 Til slutt et par bilder av guttene mine fra 16. og 17. mai.
 


6 kommentarer:

  1. Ser ut som dere har kost dere masse.
    Flotte bilder av ett nydelig sted :)

    SvarSlett
  2. Fine bilder og vakker natur !
    Vi har virkelig hatt en fin pinse her i Norge :)

    Ha en fin uke
    Janne

    SvarSlett
  3. Det er fint ved Sognefjorden, og dåke er heldige som har ein gard å reise til:) Det var jo ei flott langhelg, så det vart rikeleg med utetid:)

    SvarSlett
  4. Mange flotte bilder her :-) Jeg har også inntrykk av at Instagram tar mer og mer over istedet for blogger....

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  5. Fine bilder av flotte steder :) Jeg er ikke på instagram, så jeg håper virkelig du fortsetter med bloggingen :)

    SvarSlett
  6. Instagram er utrolig lettvint ja! Har måttet ta meg selv litt i nakken selv for å skille de to tingene. Så nå er instagram mer hverdagsliv og "behind the scenes", men bloggen stort sett er det jeg lager og interiør. Begge deler er i grunn gøy på hver sin måte :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...