2. august 2012

Prinser og Magnolia

Sitter her og ser ut på det grå sommerværet og drømmer meg vekk til bedre tider, for ikke å snakke om bedre vær(!), gjennom å se på sommerens feriebilder... Humøret steg flere hakk da jeg kom til disse bildene av Magnoliaen min med den sjarmerende frosken under. Mon tro om han blir til en prins om jeg kysser han...?


Magnoliaen ble kjøpt hos Plantasjen for et par år siden. Den trivdes ikke så godt det første året, men i år fikk den faktisk hele to blomster! Den er dessverre ikke så hardfør og jeg bor på en værutsatt plass, så den må passes godt på.


Frosken ble kjøpt hos Åhlens for mange år siden, men stod og støvet ned i et skap helt til guttene la stein rundt Magnoliatreet i sommer og den fikk et flott sted å være :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...