3. august 2013

Babylue

Siste prosjekt ut (som ble ferdig før vi dro på ferie):
 
Jeg må bare skryte litt av meg selv :) For første gang har jeg sydd en babylue med fôr, legg og skråbånd - det siste har jeg aldri gjort før. Dette er selvfølgelig ikke en stor sak for de av dere som er drevne med symaskina, men for meg var det en liten bøyg. Resultatet ble ikke perfekt, men nærme nok :) Mønsteret er hentet fra Barn igjen av Lisbeth Bjørndal.
 
Fra før har jeg sydd en spencerkjole og siklesmekke i samme stoffet, som er fra Stoff & Stil. Jeg skal prøve å få tatt et bilde av Minsten på sensommeren med både kjole og lue.

Ønsker dere alle en riktig fin lørdag!

3 kommentarer:

  1. Det var ei søt hue:) Kjekt å prøve nye ting, og få til det som ser vanskelig ut.

    SvarSlett
  2. Kjempefin lue, synes jeg :)

    SvarSlett
  3. Det stoffet der syns jeg er så utrolig flott! Og lua var kjempefin! Godt jobba med for og kantbånd! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...