20. januar 2013

Røst

Mannen i huset fikk nytt kontor på jobb i høst. Over en av mine favorittbutikker på Bryggen i Bergen, nemlig Røst! Da hadde han ikke lengere en unnskyldning for ikke å ta med en "blomst" i ny og ne - og denne blomsten kom ganske så fort i form av et gavekort <3 Det tok dessverre litt tid før jeg fikk bestemt meg for hva jeg skulle bruke det på siden det er så mye fint der, men midt oppi alt det røde, grønne og glitrende, kjøpte jeg denne flotte støvrosa vasen fra Ditte Fischer rett før jul. Jeg har gledet meg siden da til den dagen jula skulle ut og våren inn. Nå er den på plass og passer kjempegodt sammen med skålene med lokk fra Liebe som jeg kjøpte i København i fjor sommer.
Jeg har forøvrig nettopp bestilt ny ferie til Danmark og København, men det er dessverre ikke før til sommeren - men den som venter på noe godt... :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...