9. januar 2012

Nytt år, nye muligheter!

Jeg vil begynne med å ønske dere alle et riktig godt nytt år.
Håper alle deres ønsker for det nye året går i oppfyllelse!

2011 ble et spennende år for min del, blant annet fordi jeg åpnet min helt egen nettbutikk med spennende varer fra ulike leverandører. Min visjon om å tilby produkter som gjør deg glad og som du blir glad i følger med inn i det nye året. Viktige forsetter for 2012 er å fortsette å utvide sortimentet med varer i denne kategorien til konkurransedyktige priser. Jeg skal også være mer aktiv her på bloggen.

Jeg ser frem til nok et spennende år sammen med dere!


Et forsett på privaten er å ta bedre vare på kropp og helse, blant annet ved å sette av tid til turer. Bildet fra Spiegelburg kan inspirere til en picknick i det grønne. Det går mot den tiden da sykkelen igjen kan brukes, så hvorfor ikke invistere i en sykkelveske med plass til god mat og drikke?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...